twopinkbananas

Alla inlägg under juli 2012

Av Moa och Sophia - 31 juli 2012 14:43

Har legat och läst hela förmiddagen, fram tills nu då mamma ringde och sa att hon skulle komma förbi om några timmar. Vet inte exakt när men hon har ca 23 mil kvar. Ska ta och äta lite nu, sen ska man ta och städa lite.

Hej så länge. ;)



//Sophia

Av Moa och Sophia - 30 juli 2012 21:36

Ska nu gå till City Gross, en halvtimme innan det stänger, och köpa glass. Har precis passerat skolan... Och det är inte det lättaste att blogga när man är ute och går. Desutom går pappa jättefort i jämförelse med mig och nu går han ändå långsamt. Men jag ska ge tillbaka telefonen nu. Så syns vi i morgon igen.


//Sophia

Av Moa och Sophia - 30 juli 2012 10:49

Har precis klivit upp och för tillfället ligger jag i soffan och bloggar på pappas iPhone. Än har vi inte ätit frukost , för vi måste springa till affären för att köpa bröd. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Inget speciellt tror jag, men vi hörs nog lite senare igen. ;)

//Sophia

Av Moa och Sophia - 29 juli 2012 18:29

Har precis kommit hem från Moa och det första vi gjorde var att välja ut bilderna från skräcknatten. Men internet krånglade så det blev inga bilder på bloggen just nu. Men jag lovar att de kommer att dyka upp på bloggen förr eller senare.
Ska gå och hämta min telefon och sätta mig på baksidan och dunka musik, så ni får ha det så bra!

Av Moa och Sophia - 29 juli 2012 15:54

 Nu sitter jag och Sophia och går igenom bilderna från skräcknatten. än så läge har vi valt ut över 30 bilder att lägga ut på bloggen, och än är vi inte klara! ;) Men vi ska rensa dem lite så att det inte blir för många. :3


//Moa c:

Av Moa och Sophia - 29 juli 2012 12:30

Ah, vilket underbart väder! Var ute och tog en joggingtur innan frukosten, ska nog börja göra det varje dag. :) Det är en bra start på dagen och dessutom får man en bättre aptit inför frukosten. :3
 
 Jag var så trött på min långa lugg imorse att jag tog fram saxen och klippte av någon cenitmeter. <: Fast då blev den för kort - så nu måste jag ha ett hårband för att den inte ska flyga fram och tillbaka i mitt ansikte... uff. '-'
 
 Halv tre idag kommer Sophia hit med bilderna som hon tog på skräcknatten, så ska vi gå igenom dem och lägga ut några på bloggen. c: Förhoppningsvis ska jag även bada idag om jag hinner.
 
 Nä, nu måste jag ta och städa mitt rum! Ciao <:
 
//Moa c:
 

:)

Av Moa och Sophia - 29 juli 2012 10:20

Ska precis gå upp och göra mig i ordning sen ska jag städa mitt rum och gå till Moa. Då vi ska fixa bloggen och lägga ut bilderna från skräcknatten m.m

//Sophia :D

Av Moa och Sophia - 28 juli 2012 21:45

Nu började det åska så det är bäst att jag stänger av... mysigt! c: Godnatt!

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards