twopinkbananas

Alla inlägg under juni 2012

Av Moa och Sophia - 30 juni 2012 16:05

Har precis kommit upp från poolen, första doppet i år med kläderna på!  

Roligt men kallt. ;)


           


 

Av Moa och Sophia - 30 juni 2012 14:33

God eftermiddag! Vaknade sent i morse, gick över till grannen och sedan stack jag till Vivallabadet. ^^ Första doppet idag, fastän det var iskallt i vattnet. :p
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ut och sola och fota kanske. c: Imorgon ska jag cykla Lången runt igen, det fanns ju riktigt fina ställen där! :D
Vill ha magrutor. :( Min bästa kompis har det, fast hon inte vill. x3 Får jobba hårt i sommar om det ska lyckas!

Av Moa och Sophia - 30 juni 2012 12:31

Sa i förra blogginlägget att jag skulle blogga natten som var eller nu på morgonen. Men vi (jag & Emma) vaknade halv tolv vid lunch-tid. Brukar aldrig vakna så sent men det förvånade mig ändå inte... Vi somnde runt tre på natten efter två skräckfilmer. Och just nu sitter vi och kollar på någon drama-film som jag varken vet namnet på eller vad den handlar om. Och efter filmen ska vi ut och bada med kläderna på i det kalla vattnet. (bildbevis kommer sen) och då hoppas jag att jag kan lägga upp bilderna från gårdagen också som mamma skulle ha skickat igår. Ska fortsätta kolla på filmen nu, har redan missat jätte mycket. 


 

Av Moa och Sophia - 29 juni 2012 22:31

Tjaa, tjaa bloggen! ;)



Första doppet med kläderna på! Haha, skoja bara. 


    


Tog mitt första dopp idag klockan 11 på kvällen. Det var lika kallt utomhus som i poolen. (15 grader) Har en video och två bilder som jag kanske kommer ladda upp senare. Men bara kanske. ;)


Ska snart baka kladdkaka med Emma och sen blir det skräckfilm! Prick klockan 12... 


Hejdå så länge. (Bloggar mer inatt eller imorgon bitti) 



 

Av Moa och Sophia - 29 juni 2012 20:31

Mm, har precis gjort Twixkakor. *o* De var supergoda men mättande, speciellt när man ätit en inbakad pizza innan! ;)
 Vill ni ha recept så är det bara att skriva en liten kommentar så fixar jag det. :) 
 

Av Moa och Sophia - 29 juni 2012 17:15

God eftermiddag! ^^ Ledsen att jag inte har bloggat idag, men har haft fullt upp och Blogg.se har inte velat ladda. :c Här kommer några bilder från igår när vi var i Askersund. De flesta tog jag när jag satt i bilen och hade allmänt tråkigt. :P

Mm, när brorsan och pappa kom så satte jag mig i baksätet och spelade spel på mammas gamla tegelsten. Fick lite choklad av brorsan också medans de packade in grejorna och så. :D

 När vi väl var framme i Askersund fikade vi lite och jag tog en prinsesstårta. :) 

Av Moa och Sophia - 28 juni 2012 20:39

Ledsen för att jag inte har bloggat idag, men har varit i Askersund hela dagen. ^^ Träffade först pappa och brorsan som varit på cykelresa i nästan två veckor, de kommer hem imorgon. :D Vi gick till vårt favvofik och fikade, sedan köpte vi glass i hamnen. :) Jag och mamma ska nu se på en film (tror den heter Ammeli) och bara ta det lugnt. Är sååå trött efter idag. :P
 Ni får ha det en bra kväll, för jag kommer inte blogga mer ikväll. ^o^
 

Av Moa och Sophia - 28 juni 2012 20:06

Som jag skrev på min andra blogg igår kollade jag på fotboll igår, Spanien - Portugal, och inte förens efter vid slutet kopplade det vilka som var vilka... Jag trodde att de vita var Spanien... Haha. xD Men jag hejade i alla fall på Spanien, som vann.  (: 

Och idag är det yttligare en semifinal som man ska  kolla på. Och den här gången ska jag ta reda på vilka som är vilka! 

Och jag fattar inte igentligen varför jag kollar på fotboll... För om någon skulle ha frågat mig för en månad sedan om jag gillade fotboll skulle jag svarat att jag hatar fotboll. Men nu? Nu är fotboll ganske okej. :)


 

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards