twopinkbananas

Alla inlägg den 19 juni 2012

;)

Av Moa och Sophia - 19 juni 2012 19:57

Har precis suttit och svarat på alla underbara kommentarer. :)
Ska måla min systers naglar nu, som hon tjatat om i flera dagar... Sen ska man skriva en novell om Alfred Nobel på 300 ord, som jag skulle ha gjort för över ett år sedan. Som man "glömde" bort att göra. Men som tur var det ingenting som skulle in till skolan. Dessutom skulle jag skriva om Albert Einstein som jag också "glömt bort".


När jag ändå sitter och skriver på bloggen kan jag länka en blogg som har länkat våran TwoPinkBananas blogg!
Jag har varit inne på hennes blogg förut och den verkar ganska bra. (http://internet-tjejen.bloggplatsen.se) Kolla in hennes blogg, annars äter jag upp er! (a)


Ha det bra alla läsare, syns imorgon! 

 

Av Moa och Sophia - 19 juni 2012 17:05

Hej på er!


Värme och sol! Här är det mist 15 grader och strålade sol. 

Längtar tills midsommar, då jag är i Uppsala.

Ska redan dit på torstag.

Själv vet jag inte vad vi ska göra, men jag kan inte låta bli att längta!

Vad ska ni göra i sommar då? ;)


Bloggar mer ikväll, för nu ska jag gå ut!



    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards