twopinkbananas

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Moa och Sophia - 26 juni 2012 21:52

Här kommer några av dom 600 bilderna som togs idag. ;)


                                                   



 

Av Moa och Sophia - 26 juni 2012 20:16

Har varit på Leo's lekland. Är som Lek O Bus fast mindre... Är helt slut nu, men det är väl ganska självklart. ;P
Vi var ju där i ca 6 timmar och i Örebros lekland får man bara vara där i tre timmar. Och som ni ser har min ''bloggpaus'' tagit slut, trodde att jag inte skulle gå in och blogga bara några dagar efteråt. Men nu sitter jag här och bloggar. :)

Kan lägga upp några bilder + videor från idag lite senare ikväll för jag har inte tömt kameran än...


 

Av Moa och Sophia - 26 juni 2012 18:51

Mm,  har lagat våfflor och de var supergoda! c: Men det gick åt nästan ett helt smörpaket.. ledsen att jag inte tog några bilder, vi åt upp dem ganska snabbt.   
 Ska till tvättstugan klockan nio med mamma och brorsan, och imorgon ska jag på cykeltur med grannarna! Härligt. :) Förhoppningsvis kommer pappa och andra brorsan hem på måndag, efter att de ha varit och cyklat i typ en vecka. Ska bli kul att se dem igen! :D
 

Av Moa och Sophia - 26 juni 2012 14:43

Sitter och flummar med en tjej på msn. c: Ska snart ut och sola när det är så fint väder! Fast solen går i moln hela tiden. D: Senare idag ska jag springa och sen måste jag laga mat... Men vet fortfarande inte vad. :(
Ha en underbar dag alla,

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards