twopinkbananas

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Moa och Sophia - 22 juni 2012 22:32

Ska nu gå och läsa lite innan jag ska sova.    Midsommaren var riktigt härlig och jag är nöjd med dagen. :] 

 Natti natti alla söta! ^^


 

Av Moa och Sophia - 22 juni 2012 20:08

 
Godkväll alla! Har precis borstat tänderna med jordgubbar. Japp, med jordgubbar! Det är inte bara nyttigt för tänderna, utan bleker dem naturligt också. :D
 
 Åh, vad jag är mätt. Vi åkte till Stadsparken som planerat, där dansade jag runt stången i typ en halvtimme och sedan, när vi kom hem, åt vi glass med jordgubbar och smält choklad. c: Imorgon ska vi göra en egen tårta med de jordgubbar som är kvar och sådant. Gjorde även premiär med min jumpsuit idag som jag köpte i Borås. :) Älskar den, omdöme kommer snart!
 
   Jag är hon med de bleka benen och långa håret. :3

   

Av Moa och Sophia - 22 juni 2012 11:09

Hej alla, Moa är tillbaka efter en underbar resa till Svenljunga/Borås! :D Såg precis hur mycket vår lilla blogg har växt på bara några dagar... blev så himla glad av alla fina kommentarer och hur statistiken går uppåt. :')

 

 I Svenljunga träffade jag min bästis, Linda, som jag inte sett på ett år, som jag skulle sova över hos. Igår, som var sista dagen, shoppade vi i Borås och åt på den fantastiska restaurangen Jensens Böfhus! Rekomenderar starkt, men glöm inte att säga "Express Lunch" när du beställer. c: Då får ni en stor klocka vid erat bord, och får ni inte maten inom tretton minuter får ni 50% rabatt!  Linda och jag visste inte det, så vi sa ingenting utan beställde bara som vanligt. När maten väl kom (en halvtimme hade gått) meddelade vi stolt att vi nu skulle få rabatt. Men nä nä, man måste beställa Express Lunch först. D:

 Så glöm inte det!


Bilder på vad jag shoppade och fick av Linda (eftersom att hon har rensat ut sin garerob och jag har några storlekar mindre) kommer snart då jag inte packat upp kameran än. :p


Ha en superduper midsommar! :D

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards