twopinkbananas

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Moa och Sophia - 5 augusti 2012 20:48

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för kvällen. Dröm sött kära läsare!


//Moa c:

Av Moa och Sophia - 5 augusti 2012 16:50

Hej i sommarsolen!

 Har precis kommit hem från Vivallabadet, simmade femton längder och solade sedan i typ tre kvart. c: Var så skönt, blir så avslappnad när jag solar och riktigt känner hur D-vitaminterna tränger in i huden! Blir bara så trött på bassängens färg som hela tiden ska färga av sig... sitter nu med knallblåa knän även efter att ha duschat. :/ 
 
Var grymt skönt i vattnet... lite kallt i början, men sedan jättevarmt. 
 
 
//Moa c:

Av Moa och Sophia - 5 augusti 2012 16:19

Har inte varit så aktiv på bloggen, som ni nog har märkt. Haft ganska mycket och göra och sen ska internet krångla också. Men nu är jag här igen och skriver på bloggen. Men jag kommer inte vara så aktiv att jag bloggar 2-3 inlägg varje dag...


Sitter just nu och lyssnar på musik på Spotify & längtar till skolan. Är det bara jag som tycker att sommarlovet är jättelååååångt? Jag har velat att sommarlovet skulle ta slut för flera dagar sedan... xD Ska snart gå ner och leta reda på min telefon som jag slarvar bort hela tiden... Kommer nog tillbaka senare ikväll och bloggar. :)

//Sophia

Av Moa och Sophia - 5 augusti 2012 12:47

Goooood morgon!
 Varmt väder idag också, blir tydligen inte så tokig eftersommar i år. :) Tummen upp för det! Sitter nu med en enkel hårinpackning och ska sedan duscha. Ska försöka ta tag i det jag tänkte göra igår, perfekt väder för det. Det är ingen sol, så man lockas inte att gå ut när man sitter och pysslar inomhus, men det är tillräckligt varmt för att gå ut och springa och sådant. :D Yey!

 
 Vet fortfarande inte vad jag ska ha på första skoldagen... tror jag ska ha... nope! Tänker inte berätta. c; Men jag hoppas att åttan kommer att bli bättre än sjuan, inte för att det var något fel på den. Det är mest JAG som ska ändra mig. :3
 Och usch, vi kommer ha slöjd!! Inget fel med det, älskar det egentligen men det var hemskt i sexan. :(
 
Hm... Sophia bloggar ju aldrig längre och jag får inte tag på henne. Kanske jag ska döpa om bloggen till One Pink Banana?    Haha, nej men, om du läser detta Sophia, kom till mig halv ett imorgon (måndag). Det är möte på gården klockan ett för de som vill vara med på deras aktiviteter.  
 
Carpe diem!
//Moa c:
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards