twopinkbananas

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Moa och Sophia - 8 augusti 2012 20:08

Ska nu gå och lägga mig för ska upp klockan sju imorgon och åka till min farmor i Uppsala. Kommer tillbaka på kvällen, så blir inget bloggande för min del! ;3 Får hoppas att Sophia börjar blogga igen...


 Ha en superbra dag imorgon med solsken och fågelkvitter!

//Moa c:

Av Moa och Sophia - 8 augusti 2012 14:34

Skuttade precis ut ur duschen och mår lite bättre nu. Är inte lika hängig och trött som förut. c: 

 Nu ska jag ta och dansa zuumbaaa! Har inte zumbat på flera månader, men kommer fortfarande ihåg alla dansstegen... älskar det! 

  //Moa c:



Av Moa och Sophia - 8 augusti 2012 11:59

Gäääsp... somnade sent igår kväll och vaknade halv elva för att sedan gå ut och morgon-jogga. Konstigt nog blev jag inte piggare av det, brukar bli det. :c Så stter här nu och är supertrött, funderar på om jag ska gå och duscha... om jag orkar rättare sagt :3 


Måste börja lägga mig tidigare! När skolan börjar ska jag försöka gå upp åtminstonde halv sju så att jag hinner springa och duscha innen. D:

 

So long,

//Moa c:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards