twopinkbananas

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Moa och Sophia - 23 augusti 2012 16:24

Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme. Och förutom maten (Fisk och potatis) så har det varit en jättebra dag. Vi fick våra scheman och det jag var mest nöjd med var nog bilden och svenskan. Men jag förstår inte varför vi äter så sent, men jag ska inte klaga. Dom som går i fyran äter senare än oss...


Har även skaffat yttligare en blogg. Men det är bara en ''test'' blogg som jag använder just nu. Kommer antaglogen att radera den senare och skaffa en ny på samma konto...


Ska ta och göra matte-läxan som vi fick på matte-lektionen idag. Kommer inte ihåg om den skulle in imorgon eller på måndag. Så jag gör färdigt den nu för att vara på den säkra sidan.


Så hej så länge. ;)


//Sophia (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till bloggen TwoPinkBananas! Den drivs av två tjejer som heter Sophia och Moa och som bor i det mångkulturella Örebro.
Tack för ditt besök, lämna gärna en kommentar innan du går! c:

Kram, de två rosa bananerna.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

Lämna en text i gästboken! c:


Ovido - Quiz & Flashcards